Premium Beautiful 360 Thera Pants

Friday, June 12, 2020

Yeaayyy, yang ditunggu-tunggu dah tiba. Sebelum ni ramai jugak yang tanya, Premium Beautiful takda seluar panjang ke? Ha, tadaaa, inilah dia keluaran terbaru, Premium Beautiful 360 Thera Pants.




Tengok part depan ni je dah rasa suka. Dia ada zip, jadi senang sangat nak pakai dan bukak. Nak ke toilet pun lagilah senang, sebab dah ada zip dan cangkuk. Sebab ada yang kata, kalau takda zip susah nak ke toilet. Dan Thera Pants ni memang mementingkan ciri-ciri kebersihan, sebab nak buang air, kita boleh bukak je seluar seperti biasa. Tak perlu lubang-lubang kecil di tempat tertentu. Jadi, kebersihan tetap terjaga. Takdalah terpercik sana, terpercik sini, kita nak solat pun jadi was-was. Thera Pants ni pun ada 3 cangkuk, yang boleh sesuaikan ikut perut.




Getah pinggang  ni pun best. Dia lebar 5.5cm. Jadi tak mudah terlipat di bahagian perut. Perut dan pinggang akan lebih terdakap dengan kemas dan mantap. Dan kalau uoll perasan, perut akan kempis serta-merta bila pakai Thera Pants. Ya Allah, seronok sangat dengar ramai yang complain perut mereka dah hilang bila sarung seluar ni. Dan, rekaan dwi-lapisan Thera Pants ni akan menetapkan posisi semula lemak dan menggalakkan pembakaran lemak. Best, tak payah susah-susah nak buat aktiviti lasak nak bakar lemak. Pakai seluar Thera Pants pun dah dapat kesan yang sama. Rekaan bahagian punggung pula dapat menganjak dan mengencangkan punggung.





Dan, yang ni tersangat istimewa sebab ia teknologi baru dalam Premium Beautiful. Iaitu terdapat 13 kristal magnetik pada titik akupuntur. Ia dapat membantu meningktkan peradaran darah, oksigen dan nutrien. Jadi, ia dapat memulihkan dan melegakan kesakitan otot. Patutlah ramai yang bagitau lepas pakai Thera Pants ni dah takda lagi sakit-sakit kaki. Ialah, kalau jalan sikit pun kaki cepat lenguh. So Thera Pants ni memang bantu uoll untuk kembali cergas dan terasa muda kembali.







Sama seperti Premium Beautiful yang terdahulu, ada FIR (Infra Merah Jarak Jauh). Cuma bezanya, Thera Pants menggunakan teknologi Nano-Dot dari Korea. Ia akan dapat melancarkan peredaran darah. Peredaran darah yang lancar dapat membantu mengurangkan pengumpulan lemak dan menyingkir lemak yang berlebihan. FIR jugak dapat mengurangkan selulit, meningkatkan metabolisme, meningkatkan imuniti, mengurangkan ketidakselesaan pada sendi dan kaki, menyingkirkan toksik dan macam-macam lagi kelebihan FIR yang uoll boleh dapat. Maksudnya, selain untuk dapatkan perut yang kempis, pinggang yang kecil, dan kaki yang cantik, uoll jugak akan dapat kelebihan dari segi kualiti kesihatan. Serius best. KakZaza pun alhamdulillah, memang pengguna setia Premium Beautiful, dan KakZaza perasan, tahap kesihatan memang meningkat. Jarang-jarang demam, kalau tak, setahun sekali tu mesti ada kena pergi jumpa doktor.

Apa kata kita tengok sendiri pengalaman pengguna Thera Pants.






  

Kalau uoll nak dapatkan Thera Pants, boleh klik link di bawah ni ye.

http://www.wasap.my/+60193075397

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

You Might Also Like

1 comments

Followers

Total Pageviews