BB + Glo : Kembalikan Seri Awet Muda 20 Tahun Lalu

Friday, June 12, 2020

Bayangkan 20 tahun dari sekarang, bagaimana penampilan kita. Jika usia kita 50 tahun, tapi masih nampak seperti 30 tahun. Best kan?


 

Kemuncak penghasilan kolagen ialah seawal usia 20-an. Dan setiap tahun, penghasilan kolagen dalam kulit berkurangan sebanyak 1%. Cara nak tambah kolagen dalam badan ialah dengan pengambilan kolagen. Dan, KakZaza syorkan BB+Glo Kolagen (BB Plus Glo)

 




BB+Glo berfungsi 3 dalam 1.

Memulih - Membina - Memberbaharui

 

Kesan yang kita dapat dari pengamalan BB+Glo

Meningkatkan kepadatan jaringan kolagen

  • Pengeluar peptida kolagen marin jenis 1 terkemuka di dunia dari Perancis
  • Dos efektif 5 gram peptida kolagen marin sehari
  • Kadar penyerapan yang cepat - saiz molekul 2000 Dalton diserap setinggi 90% selepas 1 ke 2 jam
  • Menggalakkan pemulihan dan penyembuhan kulit
  • Memperbaiki kesihatan otot, tulang dan tulang rawan

 

Meningkatkan kepadatan jaringan kolagen

  • Kulit lebih anjal, tegang dan halus
  • Mengurangkan kedutan dan garis halus
  • Mengurangkan kemerosotan kolagen di lapisan dermis kulit : 18% (selepas 4 minggu) & 31% (selepas 12 minggu)

 

Menggandakan keserian dan kecerahan

  • Kulit lembih lembut dan cerah berseri
  • Diperkaya dengan antioksidan dan serbuk blackcurrent berpaten dari Denmark dan ekstrak anggur merah exGrape Total dari Perancis
  • L-cysteine menghalang penghasilan melanin

 

Melindungi kulit

  • Mengurangkan kesan kerosakan akibat sinaran matahari yang boleh menyebabkan kerosakan dan penuaan
  • Melawan radikan bebas
  • Anti alahan dan anti radang

 

Meningkatkan lembapan kulit

  • Kulit lebih lembap, segar dan bermaya dari dalam
  • Meningkatkan tahap lembapan kulit : 28% (selepas 8 minggu)

 

Hai berkobar-kobar KakZaza lihat 5 kesan yang bakal kita dapat dengan pengambilan kolagen BB+Glo ni. Bahan-bahan yang terkandung dalam produk ni pun dari bahan-bahan premium tapi kita dapat milikinya dengan harga mampu milik. Bahan-bahan yang terkandung ni dapat memberikan manfaat 4 dalam 1. Antara bahan-bahan itu ialah:

Peptida Kolagen Marin

  • Pengeluar peptida kolagen terunggul di dunia dari Perancis
  • Peptida kolagen marin jenis 1 seperti kolagen di dalam kulit dan tulang manusia
  • 5,000mg setiap hidangan
  • Sumber semulajadi, bio-aktif, GRAS (Generally Recognised as Safe) dari US FDA
  • Saiz molekul sekecil 2,000 Dalton
  • Bioavailability yang tinggi, mudah dicerna dan diserap
  • 90% dicerna dan tersedia digunakan oleh tubuh dalam hanya beberapa jam

 

Serbuk Blackcurrent

  • Serbuk Blackcurrent dari Denmark di mana bio-aktifnya tersimpan unik
  • Sebatian aktif dikekalkan melalui teknologi yang dipatenkan seperti buah beri segar
  • Diperkaya dengan polifenol, bioflavonoid dan Vitamin C
  • Memperbaiki penjanaan semula kulit
  • Tinggi antioksidaan dan bersifat anti penuaan
  • Anti-keradangan

 

Ekstrak Exgrape Totalgrape

  • Diperbuat daripada kulit anggur merah yang dituai ekslusif dari Perancis
  • Diperkaya dengan polifenol, OPC, anthocyanins, trans-resveratrol

 

L-Cysteine

  • Asid amino yang mudah dimetabolisme dan dapat memberi kesan pencerahan
  • Sumber semulajadi dari penapaian sayur-sayuran
  • Binaan asas (pendahulu) untuk Glutathione

 

6 keunikan BB Plus Glo

  • Dos yang efektif. Hanya 1 Paket bersamaan dengan 5g peptida kolagen marin aktif sehari setiap hidangan
  • Formula diperbaharui dengan penambahan bio aktif
  • Formula dalam serbuk sachet yang mudah dibawa kemana saja
  • Disokong oleh kajian keberkesanan makmak
  • Rasa enak blackcurrent semulajadi tanpa pengawet tambahan
  • Kandungan peptida kolagen dengan saiz molekul kecil 2,000 dalton yang cepat dan mudah diserap oleh usus

BB+Glo lebih mudah, lebih ekonomik dan lebih efektif

BB+Glo merupakan hasil kolaborasi 4 syarikat gergasi di dunia iaitu dari Malaysia, Perancis dan Denmark.



Soalan Lazim (FAQs)

Adakah Bb=Glo sesuai diambil oleh semua individu

Ya, BB+Glo selamat diambil oleh semua individu.

2. Bolehkah BB+Glo diambil oleh individu dengan masalah hormon?

Bb+Glo bukan minuman yang menggangu hormon. Walaubagaimanapun sila rujuk  pakar untuk nasihat professional dan konsultansi lanjut.

Berapa lamakah tempoh untuk melihat kesan yang jelas?

Kesan boleh dilihat dalam masa 14 hari (1 sachet sehari) atau 7 hari (2 sachet sehari) dengan penggunaan secara konsisten.


 

Cara penyediaan

Campurkan 1 sachet ke dalam 150ml air, kacau dan minum segera. Ambil 1-2 sachet sehari (sebelum makan / sebelum tidur) untuk kesan terbaik.

15g hidangan BB+Glo mengandungi 5g peptida kolagen

90% peptida kolagen tersedia diserap dan dihadam oleh usus anda dengan pantas selepas 1 ke 2 jam saja!

Bila bercakap tentang kolagen, dah tentu kita nakkan kolagen yang paling berkualiti dan bertaraf premium.



 

Ni gambar Kak Zaza 4 tahun lepas. Kusam betul kan, Masa ni dah rasa elok sangat dah. Memang dulu kulit muka pernah breakout teruk. Keluar jerawat yang besar-besar dan merah-merah. Malu tau. Nak jumpa orang pun rasa tak confident je. Masa ni, kulit baru je nak elok. Sebab dah try macam-macam produk, jadi tak berani dah nak cuba, takut lagi memudaratkan. Tu yang kusam je.

 

Cuma berani minum BB Plus Kolagen je. Sebab BB Plus tak membahayakan kulit dan kesihatan. Kesan bergantung kepada individu itu sendiri, ada yang cepat dan ada yang lambat. Tapi Kak Zaza tak kisah, asalkan tak berbahaya. Lambat pun takpa, janji puas hati. Sebab kalau ikut logik, mana ada produk yang kita pakai hari ini, esok dah cantik. Semuanya mesti ada proses kan. Jadi, Kak Zaza konsisten je dengan BB Plus ni.

 

Tapi, lama-lama orang dah mula tegur, kulit makin glowing dan cerah. Jadi tu yang lagi bersemangat minum BB Plus Glo. Jadi, Kak Zaza nasihatkan kepada yang nak minum BB Plus Glo, kena bersabar jangan harapkan kesan serta-merta ok?

 


 

Ni gambar sekarang. Oklah, dah tak malu nak jumpa orang ramai lagi :)


Dan jangan risau, BB+Glo ni halal ye.



 

Nak dapatkan BB Plus Glo, boleh contact Kak Zaza ya.

019-3075397

 

 

 

You Might Also Like

0 comments

Followers

Total Pageviews