Exclusive Product Talk Dengan SHOM

Thursday, March 30, 2017

Nak jadi usahawan cemerlang, kenalah master tentang product yang dijual kan. Jadi, semalam, Kak Zaza dan team berpeluang menghadiri product talk oleh pihak Sahajidah Hai-O Marketing di HQ.

Yang best sebab pihak HQ sendiri yang menjemput team kami untuk mendengar sendiri taklimat dari pakar nutirisi SHOM.

Antara product tersebut ialah minuman enzim terbaik, N'licious, jamu Herba Maharani yang sangat laris, dan product terbaru keluaran SHOM, siri penjagaan wajah Infinence.

Selain dari itu, pihak syarikat juga turut mengumumkan beberapa plan syarikat untuk tahun ni. Bertuahnya kami sebab terpilih menghadiri sesi ini.

Terima kasih tak terhingga kepada syarikat Sahajidah Hai-O Marketing kerana menjemput kami dan terima kasih juga kepada mentor Salleha Roslan atas jemputan ini.

Sebenarnya, banyak lagi produk dalam SHOM ni yang memang mendapat pasaran yang luar biasa. Siapa yang tak pernah dengar tentang Min Kaffe, kopi kesihatan yang banyak membantu orang ramai untuk kekal sihat, BB Plus Collagen yang buat ramai jadi gebu dan glowing, Bio Seleza pad, yang membantu kesihatan dalaman wanita, tilam Bio Velocity Sleep Mate yang buat tidur lena sepanjang malam dan banyak lagi lah produk yang memang hebat.

Dan dah tentu Premium Beautiful, corset nombor satu di Malaysia yang dah buat ratusan ribu wanita kelihatan cantik dan menarik, dan lebih yakin dengan bentuk badan yang menawan.


Premium Beautiful Expert
Nampak tak keterujaan di situ? :p


Pengedar diperlukan
Gelombang biru di SHOM. Bukan apa, saja ambil mood ke Tangaloma Island untuk next trip nanti.



Premium beautiful expert

Sesi bermula pukul 9.50 pagi. Tapi masing-masing pun dah sampai awal. Mentor selalu ingatkan tentang masa. Nak jadi usahawan cemerlang, kena selalu hormatkan masa.


Premium Beautiful Expert


Premium beautiful Expert


Premium Beautiful Expert

Ada order masuk, kita layan whatsapp customer dulu sementara majlis belum bermula.

Premium Beautiful Expert


Jam 9.40 pagi tepat, majlis bermula. Macam biasa, dapat suntikan kata-kata semangat dari mentor Salleha.

Premium Beautiful Expert


Premium beautiful Expert

Premium Beautiful Expert

Ms. Lily dari SHOM. Sebelum ni pernah dengar product talk dari Ms. Lily tentang Premium Beautiful, tapi kali ni dengar tentang plan syarikat pula.


Peluang Berniaga

Produk N'licious Hai-O

Pakar nutrisi dari SHOM Mr.Georgen. Bercakap tentang pentingnya enzim dalam badan untuk memudahkan pencernaan. Bila pencernaan mudah, badan pun lebih sihat tau. Yang penting, bagus untuk diet. Nak tahu lebih lanjut pasal ni, boleh baca tentang product N'licious. Kak Zaza memang sarankan sangat untuk anda produk ni sebab kaya dengan sayuran dan buahan.

Khasiat dan kebaikan N'licious


Jamu Herba Maharani

Ms. Lina dari SHOM, bercakap tentang produk yang terlaris, herba Maharani. Kalau nak jaga kecantikan seperti maharani zaman dinasti, cubalah makan jamu Maharani ni. Bagus sangat untuk dalaman wanita.

Untuk info tentang Herba Maharani klik sini


Produk Infinence Skincare terbaik
Ms. Hidayah sharing produk Infinence. Teruja masing-masing bila kulit lebih anjal dan garis di wajah berkurangan bila guna Infinence. 

Maklumat lanjut boleh lihat di sini


Infinence Skincare

Pada hari itu juga diadakan demo penjagaan kulit wajah dengan Infinence.
Produk ini memang setanding dengan produk antarabangsa di counter-counter mall tu tau. Bezanya, produk Infinence ni boleh dimiliki dengan harga yang lebih murah!

Infinence Skincare

Infinence Skincare

Kusyuk masing-masing lihat demo. Hehe

Infinence Skincare

Dan slot terakhir dari Mr. Hilmie tentang fotografi. 


Premium beautiful expert

Dari mula berniaga sampai lah hari ni, mentor sentiasa je ada dengan Kak Zaza untuk tunjukkan cara dan beri nasihat. Kalau tiada mentor, tak pasti Kak Zaza masih teruskan business ni atau tak, sebab rupanya tak mudah untuk kita buat seorang diri. Sama juga kalau kita nak buat apa-apa dalam apa-apa bidang sekalipun, sudah tentu kita perlukan guru untuk membimbing kita.. beruntung dalam TLC ni, mentor memang beri galakan dan tunjuk ajar sepenuhnya.. Love you CDM Sal!

Kalau anda nak berniaga tapi masih ragu-ragu, takut atau tak yakin, jangan risau, kami kat TLC ni sentiasa bersedia untuk membimbing anda sehingga ke puncak jaya.. Cuma yang penting anda kena berikan sepenuh hati juga untuk merubah masa depan anda..

Zazalina
019 3075397


You Might Also Like

1 comments

Followers

Total Pageviews