Top Leaders Circle Beraya

Friday, August 05, 2016

Syawal dah melabuhkan tirainya. Alhamdulillah, penghujung Syawal, kami sempat meraikan hari raya bersama dengan rakan-rakan seperjuangan. Meriah bila dapat berkumpul sebegini setelah hampir sebulan juga berehat dari kelas ilmu.

Sambutan hari raya pada 30 July lalu didahulukan dengan majlis ilmu.. Excited tau nak tunggu tarikh ni.. Mana taknya, selain dari sambutan hari raya, mentor dah beritahu bagaimana nak buat setiap hari adalah hari raya.. Maksudnya, duit masuk hari-hari. Fuh, seronoknya bila cara dan tips tu diajar secara percuma je.


Top Leaders Circle Beraya

Majlis yang dipengerusikan oleh Kak Dyna dari Melaka ni terasa hangat dengan kata-kata semangat dan motivasi dari Kak Dyna. Kak Dyna ni baru je buat business ni secara full time.. Ambil keputusan untuk tumpukan sepenuh perhatian kepada business.. Seronok katanya dapat lihat anak-anak membesar sendiri depan mata. Nikmat rasanya bila dapat hantar dan ambil anak dari sekolah setiap hari.

Top Leaders Circle Beraya

Speaker pertama dari rakan seperjuangan Safriza Azwani. Saf ni merupakan bekas Human Resourse Manager dari company oil and gas yang terkemuka di Kuala Lumpur. Walaupun bergaji besar, tapi Saf tak teragak-agak untuk menjadikan business ini sebagai pekerjaan utamanya kini. Rasanya pakaikan orang Premium Beautiful lagi puas kan dari bekerja terikat dengan masa di pejabat...

Memang padu dan banyak sangat info yang dapat dari perkongsian Saf ni... Seronoklah rakan kongsi Kak Zaza bila dapat banyak sangat tips yang memudahkan mereka untuk mengendalikan business mereka sendiri.

Top Leaders Circle Beraya

Speaker kedua dari mentor Kak Zaza sendiri, Farhana Ramli. Ana sebelum ini merupakan pegawai akaun, pun dah buat business ini sebagai pekerjaan utamanya. Ana masih ada anak kecil yang baru berusia 2 tahun dan bakal mendapat cahaya mata kedua. Kak Zaza masih ingat lagi, waktu Kak Zaza baru berniaga, waktu itu Ana masih pregnant anak petamanya. Siapa kata, bila ada anak kecil tak boleh nak berniaga. Lagi nikmat bila boleh bekerja sambil jaga anak sendiri dan lihat perkembangannya dari kalau bekerja, terpaksa pula menghantar anak kepada pengasuh.

Top Leaders Circle Beraya

Top Leaders Circle Beraya


Hari itu Ana berkongsi tentang Pad Bio Seleza, dan sempat buat demo. Fuh, seram dan ngeri tau bila tahu yang pad yang kita pakai ni terdedah kepada pelbagai masalah rahim, antaranya kanser serviks. Amat ngeri bila Ana kata, organ lain kalau rosak, boleh diganti, tapi kalau rahim kita yang rosak, mana boleh diganti atau dicari lain. Terpaksa dibuang adalah :(


Dan slot yang ditunggu-tunggu ofcourse dari mentor Salleha Roslan.. CDM Sal pun sekarang ni dah buat business ni secara full time... Ibu anak 3 ini juga seronok sangat bila dapat bekerja tanpa mengabaikan keluarga. CDM Sal juga berjaya buktikan, walaupun sebelum ni buat business ni sambil bekerja, tapi beliau pandai membahagikan masanya untuk kerja hakiki, business dan keluarga..


Top Leaders Circle Beraya

Pada hari tersebut juga, kami dapat mendengar perkongsian ikhlas dari Abang Fendi, suami Kak Dyna yang menceritakan pengalamannya dengan business ini. Bagaimana dari sebelum ini tidak menyokong pun pembabitan isterinya dalam business ini kerana tidak yakin dan tidak percaya business ini boleh memberikan pulangan yang lumayan. Tapi, kini menjadi penyokong kuat dan tulang belakang business isterinya.

Dan, pada hari itu juga, CDM Salleha memberikan anugerah untuk pencapaian sepanjang bulan May dan June 2016. Dan alhamdulillah, Kak Zaza antara penerima anugerah itu. Thank you CDM Sal!

Top Leaders Circle Beraya

Top Leaders Circle Beraya

Bestnya siapa dapat hadiah istimewa ni. Memang bling bling la tangan lepas ni.


Top Leaders Circle Beraya


Top Leaders Circle Beraya
Tahniah uolss. Semua ni berkat bimbingan dari mentor-mentor juga.


Top Leaders Circle Beraya

Thank you CDM Sal dan DDM Nuzul


Dah lepas majlis ilmu, kami semua menjamu hidangan raya yang disediakan. Best beraya dengan adik-beradik CDP ni.

Top Leaders Circle Beraya

Meehoon istimewa ni dari Myra ni memang sedap

Top Leaders Circle Beraya

Yang ni Kak Zaza tak sempat nak rasa, memang laku habis.


Top Leaders Circle Beraya

Top Leaders Circle Beraya

Top Leaders Circle Beraya


Beruntung berada dalam kumpulan positif ni. Orang kata, jika kita nak berjaya, beradalah dalam kumpulan orang-orang yang positif. Berdampinglah dengan orang-orang yang dah berjaya juga.

Business ini memang telus dan merapatkan hubungan sesama kami. 

Nak berjaya, tak cukup dengan hanya ada keinginan saja. Tapi mestilah disertai dengan tindakan.

Kami sekarang ni sedang mencari mereka yang berminat untuk menjadi mini stokis. Jika ada yang berminat, jangan segan-segan hubungi Kak Zaza ya.

Zazalina
019 307 5397

You Might Also Like

0 comments

Followers

Total Pageviews