Marine Essence Winner Readers' Choice Award 2015

Thursday, December 10, 2015

Tak dinafikan memang sambutan luar biasa terhadap Marine Essence Beauty Bar ni. Ada yang panggil sabun hijau, sabun ketiak, dan macam-macam lagi. Tapi yang pasti sabun ni memang banyak berjasa membantu orang ramai yang ada masalah kulit. Sangat berkesan untuk kulit gatal-gatal, berjerawat, panau malah untuk mencerahkan bahagian yang gelap seperti ketiak dan celah-celah peha.

Atas sebab itu, tak hairanlah sabun ni terpilih sebagai Winner Readers' Choice Award untuk 2015 yang dianjurkan majalah Natural Health untuk kategori Best Beauty Bar.

Memang best sangat pakai sabun ni. Bila pakai sabun lain rasa tak best, tak sedap, nak kena pakai sabun hijau ni jugak.

Sabun ini didatangkan dalam 2 bentuk, liquid dan bar.

Dan yang menariknya bentuk liquid ini, Marine Essence Body Wash juga mendapat anugerah Winner Readers' Choice Award untuk kategori Best Nourishing Body Wash.


marine essence beauty bar sabun hijau



marine essence bamboo salt nourishing body wash

Selain dari itu, produk shampoo rangkaian Marine Essence juga terpilih sebagai  Winners' Readers Choice untuk kategori Best Nourishing Shampoo. Shampoo ini terbaik dalam penjagaan kulit kepala.

marine essence nourishing hair shampoo


Yang nak dapatkan produk rangkaian Marine Essence ini boleh contact Zaza. Dan kalau nak jadi agen untuk sabun ni pun boleh. Syok jugak kalau setiap bulan ada extra income masuk terus dalam account bank kita kan?

Marine Essence Beauty Bar (Sabun Hijau / Sabun Ketiak)
RM120.00 (3 bar)

Marine Essence Body Wash 250ml
RM38.00

Marine Essence Nourishing Shampoo 250ml
RM38.00


Zazalina
019 3075397

You Might Also Like

0 comments

Followers

Total Pageviews