Kos Sara Hidup Di Kuala Lumpur

Saturday, October 24, 2015

Dekat Facebook semalam dah jadi viral satu gambar yang menunjukkan anggaran kos sara hidup untuk mereka yang bergaji RM4,500 sebulan. Dari pendapatan tersebut, terdapat defisit sebanyak RM19. Ehmm, sedih kan. Kena berapa gaji minimum sebulan yang baru cukup untuk sebuah keluarga. Itupun Zaza percaya, dah habis budget dah tu sebab dari anggaran itupun kita dapat lihat cuma untuk perbelanjaan harian yang memang kebanyakan dari kita terpaksa hadapi.

kos sara hidup kuala lumpur


Inilah realiti kehidupan sekarang. Itu belum lagi nak bayar duit pinjaman PTPTN dan memang tak dapat langsung nak buat simpanan.

Memang perit nak hadapi kehidupan sebegini. Kalau pun kita sanggup dan boleh terima, bagaimana pula dengan anak-anak yang masih kecil, yang memang tak faham dengan kos sara hidup ini. Mesti kita pun ada impian nak senangkan kehidupan kita anak beranak dan ibu bapa kita. 

Penatnya kerja, bertungkus-lumus kadang-kadang terpaksa stay back sebab nak siapkan kerja, tapi setiap bulan, duit gaji yang dapat habis macam tu je, tanpa ada duit simpanan. Bukannya habis sebab berjoli ke apa, tapi disebabkan perbelanjaan harian yang semakin meningkat sekarang ni.


peluang perniagaan premium beautiful top leaders circle



Alhamdulillah, berniaga dengan Top Leaders Circle income boleh mencecah RM5,000-RM14,000 sebulan. Malah boleh dapat lebih dari itu! Setiap bulan terus masuk ke dalam account. Oklah kan, kalau ada tambahan duit sebanyak itu setiap bulan. 

Boleh whatsapp Zaza untuk keterangan lanjut. Memang berbesar hati sangat nak berkongsi peluang ini kepada semua. Tapi jangan bimbang, ini bukan skim cepat kaya ke apa ya. Percaya tak, jual Premium Beautiful income boleh dapat banyak tu. Best kan. So cepat-cepat contact Zaza untuk kita sama-sama keluar dari kesempitan kos sara hidup yang membebankan.


Zazalina

019-3075397

You Might Also Like

0 comments

Followers

Total Pageviews