Badan Makin Naik

Tuesday, September 29, 2015

Rata-rata customer Zaza, asalnya memiliki badan yang kecil sekitar 45kg-50kg saja. Tapi lama-lama secara tak sedar badan mereka semakin membesar sampaikan berat melebihi 60kg ke atas. Bila badan dah naik tanpa mereka sedar, tu yang mula timbul kesedaran nak pakai Premium Beautiful. Nasib baik ada pakaian dalam macam Premium Beautiful ni kan. Even kita malas nak bersenam dan malas nak berdiet, tapi still boleh dapat berat ideal. Tapi mungkin kesan tu berbeza bagi sesetengah orang. Ada yang cepat, ada yang lambat. Yang penting, pakai je lah hari-hari. Kalau tak pakai, memang tak dapat langsung lah kesan yang kita inginkan. Silap-silap badan semakin membesar dengan jayanya.

Memang selalunya yang Zaza lihat, bila badan seseorang tu dalam kategori kurus, biasanya mereka ini tiada buat apa-apa untuk maintainkan badan mereka itu. Selalunya mereka ni, makan pun tak control, nak buat exercise pun takda. So, janganlah terkejut jika tiba-tiba badan naik secara perlahan. Selalu kan, kita tengok orang yang makan banyak tapi badan tak naik-naik. Tapi cuba tengok 5 tahun selepas itu. Mereka masih sama atau dah berubah?

Ada juga yang selepas kahwin atau melahirkan anak, badan pun semakin membesar. 

So, apa yang perlu buat? Bagi Zaza, time badan tengah cantik inilah masa yang sangat sesuai untuk jaga badan. Bila badan dah naik. masa tu memang kena kerja keras sikitlah nak kurus. Janganlah bila pakai Premium Beautiful, terus nak dapat result esoknya. Kena ambil masa jugak, tapi insyaAllah dalam masa 3 bulan pertama tu memang dah nampak perubahannya.

Nasihat Zaza, kepada mereka yang masih dalam kategori slim dan fit ni, jika anda seorang yang suka makan dan tak bersenam, sila lah buat sesuatu seperti pakai Premium Beautiful. Sebab apa, macam yang Zaza cakap tadi, kalau kita bukan seorang yang concern terhadap apa yang kita makan, tak mustahil badan kita akan membesar. Kalau tak sekarang, tunggulah 5 tahun akan datang. 

Tak best lah kan, bila tiba-tiba orang tegur kita, eh, awak dah semakin berisi :D

Kalau nak maintain badan dengan Premium Beautiful, boleh whatsapp Zaza. Zaza akan guide cara pemakaian Premium Beautiful sepenuhnya.


Zaza

019-3075397








You Might Also Like

0 comments

Followers

Total Pageviews