Premium Beautiful - Rawatan Slip Disc

Wednesday, February 11, 2015

Antara rawatan untuk penyakit slip disc ataupun sakit belakang yang kritikal ialah dengan pemakaian korset. 


"Rawatan bagi pesakit yang mengalami slipped disc bergantung kepada simptom dan komplikasi pada saraf tunjang pesakit.

Hampir 80 peratus pesakit tidak perlukan pembedahan.


Ubat tahan sakit, korset tulang belakang dan fisioterapi adalah rawatan awal.

Suntikan turut diberi jika sakit tidak terkawal."



So memang diperakui bahawa korset merupakan salah satu cara untuk merawat slip disc ini. Dan untungnya mereka yang ada Premium Beautiful ni, sebab korset ini memang dapat membantu masalah slip disc, malah produk ini dah mendapat pengiktirafan dari pakar tulang dunia. So, memang tak diragui lagilah dan memang tidak membahayakan langsung.

Untuk mereka yang ada masalah slip disc atau sakit belakang yang serius, Zaza nak cadangkan pakai Premium Beautiful corset ni. Sebab rekaan dalam produk ini membantu mengatasi dan mengurangkan masalah sakit ini.







Ciri-ciri lain:

Superbrands

Lifetime warranty

Teknologi Jepun, US, Jerman dan Taiwan

Far Infrared Ray (F.I.R)

Pengiktirafan American Chiropractic Association



Ada juga yang bertanya, lelaki yang ada masalah slip disc boleh pakai ke? 

Oh, itu tak menjadi masalah. Lelaki pun boleh pakai, cuma pakai waist nipper untuk menyokong bahagian belakang untuk mengurangkan masalah tulang belakang, bongkok, slip disc dan sakit pinggang.






Testimoni pesakit slip disc:


"Sebelum saya memakai Premium Beautiful, saya mengalami masalah period berpanjangan selama 6 tahun berturut-turut dan mengalami masalah tulang belakang iaitu slipped disc di bahagian leher dan pinggang akibat kemalangan jalan raya. Di sebabkan itu, pergerakan saya sangat terbatas (seperti robot) dan badan saya sentiasa lemah kerana kerana kekurangan tenaga. Namin saya agak terkejut setelah sebulan memakai Premium Beautiful, period saya kembali teratur seperti biasa, dan yang paling menggembirakan saya ialah, sejurus selepas memakainya, saya sudah boleh menggerakkan leher saya seperti biasa (tidak lagi seperti robot) Memang terbukti, Premium Beautiful ialah pakaian dalam wanita yang bukan sahaja mengembalikan mahkota seorang wanita, namun ia juga satu rawatan tambahan dan alternatif bagi kita yang mengalami masalah kesihatan dalaman mahupun luaran. Saya sangatberpuas hati dengan Premium Beautiful" - Nur Fadzliah Azizam



Bestnya, dah lah dah tak menderita sakit belakang lagi, badan pun terpaksa slim sebab pemakaian Premium Beautiful corset secara konsisten.



Zazalina

019 307 5397


You Might Also Like

0 comments

Followers

Total Pageviews